Sunday, November 10, 2013

ඉන්ද්‍රනීල මාණික්‍යය | Indraneela Manikya

ලෝ පුරා කා අතරත් ප්‍රසිද්ධ ෂර්ලොක් හෝම්ස් රහස් පරීක්ෂක කතා මාලාවේ තවත් කෙටි කතාංග හයක් ඇතුලත් පොතකි, ඉන්ද්‍රනීල මාණික්‍යය. මේ පොත ගැන විස්තර කිරීම ගහ දන්නා අයට කොළ කඩා පෑමක් වන බැවින් මා මීට වඩා යමක් කියන්නේ නැත. ඔබම කියවා බලන්න.

අනෙකුත් කතාංග මෙන්ම කුතුහලය නොඅඩුවම රසවිඳිය හැකි කෘතියකි.පහතින් දක්වා ඇත්තේ මෙම පොතේ පසුපිටින් උපුටා ගන්නා ලද කොටසකි.


 ඉන්ද්‍රනීල මාණික්‍යය
"උබයි උබේ පාත්තයොයි ගැන කථාව මට දැන් තිත්ත වෙලා.... මං ප්‍රාර්ථනා කරනවා තොපි ඔක්කොම යක්ෂ‍යාට බිලිවේවා කියලා.... කරදර කරන්න ආවොත් ලියනවා බල්ලව !"

උමං දුම්රියේ අභිරහස් මරණය
"අග්‍රාමාත්‍යතුමා මේ තරම් කලබල වෙලා ඉන්නවා මං කවදාවත් දැකලා නෑ. නාවික හමුදා මූලස්ථානය අනික් පැත්ත පෙරළුණු මී වදයක් වගේ කැළඹිලා ! ෂර්ලොක් ඔබේ අනෙක් පරීක්ෂණ අහකට විසිකරන්න.... ගොයන්න මේ තරුණයා මිය ගියේ කොහොමද?"

බිහිසුනු අත්දැකීමක්
".... ඔහුගේ කට බාගෙට ඇරුණා. භීතිය පිළිඹිබු කරමින් දෑස් ඉදිරියට නෙරා ආවා. මුහුණ සම්පූර්ණයෙන්ම සුදුමැලි වුණා."

අයිරින් ඇඩ්ලර්
"එක්වරම හෝම්ස් විලාප නඟමින් බිම ඇද වැටුණේය.ඔහුගේ මුහුණ පුරා ලේ ගලා යන්නට පටන් ගත් හැටි මම දුටුවෙමි. පිරිසක් තුවාල වී ඇද වැටුණු හෝම්ස්ට උදව් කිරීමට ඉදිරිපත් විය."

සහ

බොස්කෝම්බ් නිම්නයේ ඛේදවාචකය
රතු හිසකෙස් ගැටළුව

මෙම පොත චන්දන මෙන්ඩිස්ගේ පරිවර්තනයකි.කතෲ ප්‍රකාශනයකි.

පසුව ලියමි. - මේ පොත බාගත කරගන්න මෙතන ක්ලික් කරන්න.

2 comments:

  1. මේක කියවලා තියෙනවා. නියම පොතක්

    ReplyDelete

පොත් ගැන ලියන මට ශක්තියක් වෙන්න කියලා මේ ලිපිය ගැන අදහසක් දාලම යමු ද ?