Saturday, May 29, 2021

පාලංකඩ | Palankada

 කසුන් වන්නිආරච්චි විවහා වන්නේ අවන්ති බෙනරගම සමග ය. කසුන් කෝටිපති ව්‍යාපාරිකයෙකුගේ එකම පුතා ය. ඔහු අවන්තිව කසාද බඳින්නේ අවන්ති ඒ වන විට උපාධිධාරිනියක වීම නිසා ය.

ඒ දෙපල විවහා වී මසක් ගත වන විට විනෝද චාරිකාවක් සඳහා බදුල්ලට දුම් රියෙන් ගමන් කරයි.

බදුල්ලෙන් බසින මේ දෙපලව කිසියම් අයෙකු විසින් පහැරගෙන රඳවා තමා ගනී.

ඒ කවුන් විය හැකි ද ? එසේ කිරීමට හේතුව කුමක් ද ?

 පහතින් දක්වා ඇත්තේ පාලංකඩ කෘතියෙන්   උපුටා ගත් කොටසකි.

 'මොකක්ද සාජන්ට් මහත්තයා ? මම ඕන උදව්වක් කරන්නම්.
මගේ ෆෝන් එක හොයලා දුන්නේ පොලිසියෙන්. ඒවගේම මගේ
කාර් එක හොයලා දුන්නෙත් පොලිසියෙන්. '

' ඔය ෆෝන් එකයි කාර් එකයි හොරකම් කළේ හරියටම කවද්ද? '

'අප්‍රියෙල් 23 වෙනිදා'

'23 වෙනිදා කීයට විතර ද ?'

 'ඩ්‍රැයිවර් කිව්ව විදිහට නම් 23 වෙනිදා රෑ  දහය හමාරට විතර.'

'23 වෙනිදා රෑ හමාර වෙනකන් ගත්ත කෝල් හෝ ලැබුණ
කෝල් සියල්ලම ජයන්ත මහත්තයා සම්බන්ධ. කෝල් මම කියන එක හරිද ?'

'හරි සාජන්ට් මහත්තයා'

 


 පාලංකඩ
 ඩී එම් අනුර දිසානායක
මියුසස්  ප්‍රකාශනයක්
මිල රුපියල් 750/=

No comments:

Post a Comment

පොත් ගැන ලියන මට ශක්තියක් වෙන්න කියලා මේ ලිපිය ගැන අදහසක් දාලම යමු ද ?